1.1.1. Ako hrať A-A a K-K pred flopom

20.04.2010 10:00

 

Pokiaľ pred flopom držím pár es či kráľov, tak na počiatočných pozíciách obvykle len dorovnávám big blind. A dúfam, že niekto po mne navýši, aby som mohol dať re-raise. Na stredných pozíciach, pokiaľ nikto predo mnou nenavýši, obvykle navyšujem ja a to o čiastku veľkosti potu. Keď hrajem z posledných pozícii, navyšujem a dúfam, že ma niekto dorovná alebo dokonca dá re-raise.

1.1. Velké páry A-A, K-K

Re-raise samozrejme dorovnám a podľa okolností (predchádzajúci štýl hry a výška mojho stacku) vsadím all-in. Pokiaľ dorovnám a v potu sa už nachádza polovica mojho banku, takmer vždy som rozhodnutý po flopu dať all-in bez ohľadu na to, čo by mohlo prísť na flop. Pokiaľ teda ak protihráč nedá all-in predo mnou, dávám all-in ja.

Naopak može existovať veľmi vzácna situácia, kedy sa rozhodnem zložiť pár kráľov pred flopom, a to pokiaľ mi dá protihráč re-raise. Ale iba v tom prípade, že je to veľmi defenzívny tight hráč. O ňom viete, že je schopný re-raise alebo all-in pred flopom iba s párom es v ruke. Zložit pár kráľov pred flopom je veľmi obtiažne, a preto si musíte byť istí, že váš proti hráč je presne ten typ tight hráča, za ktorého ho máte. V týchto situáciach sa vžijem do súpera, do jeho štýlu hrania a pokúsim si odpovedať na otázku: Keby som bol on, dal by som all-in na dve dámy alebo na nižšiu kombináciu? Pokiaľ znie odpoveď: „Nie.” Zahodím pár kráľov preč.

Článok je voľný preklad z knihy SUPER SYSTEM od Doyle Brunson

TOPlist

Kontakt

Allinpokerclub

Demjata

            TABUĽKA

               ročná

 

 
 Meno
 T.
B.
1.
KUMI
2
10
2.
Bubli
1
9
3.
Hudy
2
9
4.
Adam
2
9
5.
Joži
1
7
6.
Matúš
1
6
7.
Tono
1
3
8.
Stanki
2
3
9.
Zajac
1
2
10.
Matuchoo
1
1