Hra so spojenými kartami pri NL /karty 7-8 vo farbe/

10.03.2010 10:00

 

Hra so spojenými kartami je hra s niečím ako 5-6 alebo 7-8 vo farbe. Ak aj budete hrávať tieto kombinácie, hrávajte ich iba občas. Vždy sa snažte vybrať správny okamih. Osobne poznám 4 situácie, kedy hrať s takouto kombináciou. 1 - Ak hrá veľa ludí pred vami a vy sa rozhodnete ísť do hry kvôli banku. 2 - Podobná situácia ako tá prvá. Vy ste na BB a viac hráčov stavilo dvojnásobok BB a vám vlastne stačí dorovnať jednu stávku. 3 - Ak sa rozhodnete blufovať, pričom je šanca, že na flop vám niečo príde. Navýšite sám pred flopom na trojnásobok, ak niekto dorovná po flope navýšite zas, ak zloží máte to, ak reraisne - ukážete s čím ste prehrali. Ako keby ste povedali "pozrite hral som s takýmito kartami". Spravíte si tak zlú reklamu, ktorá vám však bude vyhovovať a keď následne budete hrať iba so silnými kombináciami mohli by vám ostatní hráči v domnení, že zas hráte s ničím, prispieť naozaj s dosť žetónmi. 4 - Ak je pri stole veľa opatrných hráčov, skúšam sem-tam navýšiť na dvojnásobok, pričom dúfam, že ma dorovná niekto s niečím silným, keďže sám ma nechce odplašiť z hry alebo je dosť opatrný na to aby aj s napr. Q-Q pred flopm znovu navyšoval váš raise. Znovu spomeniem hru, ktorú som spomínal pri chránení kombinácií. Navýšil som na dvojnásobok s 6-7 vo farbe a chlapík ma dorovnal s K-K. Flop prišiel 6-7-Q. Ani najopatrnejší hráč nezloží karty K-K po takom flope, a tak som sa ho snažil už pred turnom vyštvať do čo najväčšej stávky. Osobne som však predpokladal že má niečo ako Q,K keďže neznovunavýšiť pred flopom agresívnu hru sa mi zdá ako dosť veľké podcenenie kombinácie. Tú hru som od neho vyhral všetky žetóny. Ak by mi na flop nič neprišlo tak zahodím a prehrám 2-násobok BB. Ak príde vyhráte od opatrného hráča naozaj veľa žetónov. Samozrejme s takýmito kartami nemožno hrať stále, to by ste o všetky svoje žetóny prišli veľmi rýchlo...

 

TOPlist

Kontakt

Allinpokerclub

Demjata

            TABUĽKA

               ročná

 

 
 Meno
 T.
B.
1.
KUMI
2
10
2.
Bubli
1
9
3.
Hudy
2
9
4.
Adam
2
9
5.
Joži
1
7
6.
Matúš
1
6
7.
Tono
1
3
8.
Stanki
2
3
9.
Zajac
1
2
10.
Matuchoo
1
1