Slovenský online hráč v herni PKR "zozo32" postúpil na Main Event 54 turnaja WSOP

04.04.2010 10:00

 

V online poker herni nájdete aj turnaje, kde možete vyhrať miesto na živom turnaji kdekoľvek na svete. Uspieť v online kvalifikaciách je však ťažké. Sú to multi table turnaje, kde sa musíte prebojovat skrz kvalifikace až do finále, odkiaľ postupuje len pár vyvolených. Jedným z nich se nedávno stal Jozef Reguli "zozo32" z Brezna. Priamo do Las Vegas cez kvalifikáciu s buy in-om 335 USD sa prebojova na Main Event 54, ktorý začne 1.Júla a bude trvať 4 dni. V súčastnosti prebiehajú v herni PKR kvalifikácie na WSOP. Po tomto úspechu som sa rozhodol urobiť s ním rozhovor. 

 

1.Takže Jozef, aké boli tvoje pokrové začiatky?


Tak na začiatky si pamätám dobre.začal som s pokrom na Korzike. Chodievam tam na leto ako kuchár a jeden kolega mal kufrík so žetónmi a vedel pravidla tak z polovice, čiže začiatky boli s "fishkami" z francúzska, čiže som nemal skvelý začiatok. Hrávali sme low cash geme, blindy 10 centov, to keď som za večer prehral 5 eur som bol smutný (smiech), bolo to tak tri roky dozadu. Online som začal hrať tak pred 2 rokmi v herni Bwin. Taktiež low cash game, Freerolly a tak za málo a neúspešne som tam bol okolo 400 usd v mínuse, nie a nie sa chytit. Prvá väčšia výhra tam bola minulý rok 810usd za 10usd, ale tie sa tiež rozutekali.
Potom som sa ale stretol v Banskej Bystrici s chalanmi, ktorí otvárali pokrový klub a tam som sa začal zlepšovať. Sú tam chalani ktorí sa pokrom živia, tak som niečo odkukal od nich. Stále sa stretávame, vymieňame si naše úspechy a samozrejme drvíme turnaje a aj cashovku. Tak ale aj tak si myslim že som v pokri ešte len na začiatku. Stále sa je čo učiť, učiť sa stratégie, sledovať videá, študovať vlastné handy. Čo sa mi nechce (smiech). Musím zapracovať ešte na trpezlivosti, aby som robil len dobre rozhodnutia, to je najdoležitejšie si myslím. Lebo niekedy mám sklon gambliť a ísť do coin flipov, i keď sa im možem vyhnúť.

 
2.Ako vnímaš poker na Slovensku a čo si myslíš ako sa bude vyvíjať ďalej?

Neviem poker na Slovensku je ešte v plienkach, treba aby schválili v Bratislave to kasíno! Aby sa mohli u nás i veľké turnaje organizovať. Nájdu sa tu samozrejme aj dobrí hrači, čo už majú čo to odohrané a aj zarobené. Osobne si myslím že za pár rokov tu bude veľa kvalitných hráčov. Pomohlo by, keby niektorý slovák niečo dokázal na medzinárodnom fore a možno to budem ja čo donesiem bracelet z WSOP aj keď len side event (smiech)

 

3.Ako často hraješ?

Momentálne hrávam dosť veľa aj keď ja nemám systém ako veľa SNG hráčov čo hraju 20 stolov nejaké turbo SNG, hrám si v kľude 4 stoly a pozerám popri tom nejaké video na pc alebo chatujem s hráčmi. No a posledné 2-3 týždne hrám väčšinou len večer čisto na PKR Primetime, Grandprix a nejaké Freezouty, to čo je v ponuke. Čiže aj keď hrám len asi 5 turnajov za deň, tak niekedy som pri nich aj 8 hodín, to keď sa zadarí samozrejme. (smiech)

 

4.Kde hráš častejšie, online alebo preferuješ živé turnaje?

Tak najradšej hrám v kľude online, keď ma nikto neruší, pri nejakom filme alebo muzike. Chodievam aj do klubu minimálne raz do tyždňa, oddýchnuť si od online pokru a za zábavou, lebo mne sa za stolom huba nezastaví (smiech) slovenský Matusow, až na to že nie som taký "donkey" ako on a KK proti 27 na easy boarde dorovnám. Live turnaje hrám ale často agresívnejšie ako online, kedže mám väčší sklon sa nudiť keď mi nič dlho nechodí, tak si to raisnem aj s 52 niekedy a ide sa na bluff. (smiech)

 

5.Okrem Texas Holde´mu hráš aj iné varianty?

Skúšal som omahu PLO,PLO high/low, 5card stud, 7 card stud a nie som v tom úplna "fishka" už som v omahe vyhral aj pár menších turnajov na PKR.

 
6.Hráš viac turnaje alebo Cash game?

Tak hrávam viacej turnaje ako cash game, cash je na mňa moc agresívna a hrajú sa tam príliš veľké range hendy, akože zahrám si, ale v poslednej dobe sa jej vyhýbam.

 
7.Aké sú tvoje nejvätšie pokrové úspechy?

Úspechy určite ešte len prídu zatiaľ som úplne na začiatku, odrazil ma turnaj v polovici februára, keď som si z nudy opväť raz doplnil 60 usd na PKR účet a hodil som si Sunday open za 25 usd a vyhral som ho celý, čo činilo 4688 USD to je zatial moja najväčšia výhra, ktorá mi ale z ničoho nič dovolila hrávať vyššie buy in-y, potom tento balik na wsop za 4000 USD. Ďalej je to 5 miesto na High rollers co bolo vyse 3200 USD, kde som ale na final table vypadol na river, inak by som mal aj na vyhru co bolo 13 000 a ešte 3 krát vyhra okolo 2000 USD. Pre mňa je to úplne skvelé, aj keď mnohí si povedia že sú to len malé čiastky. Ale cítim sa momentálne dobre a myslím si, že konto bude už len pekne narastať, aj keď samozrejme budú aj zlé dni.

 

8.Ako dlho hraješ na PKR a aké boli tvoje začiatky?

Na PKR som začal pred rokom, keď som si doplnil 30 usd a dokázal som z nich spraviť 1300usd ale preplo mi totálne a za 2 tyždne bol bankroll preč, celé leto a zimu skoro vobec som na pkr nehrával, hrával som neúspešne na bwin, comeback nastal v polovici februára tohto roku.

 
9.Študoval si niekedy pokrovú literatúru?

Literatúru veľmi nečítam, ale premýšľam nad kúpou supersystmu, určite sa tam dozviem veľa zaujímavých veci.

 
10.Aké máš pocity z postupu do Las Vegas?

Z postupu do Vegas mám zmiešané pocity, ani si to veľmi neuvedomujem, myslím teraz aj na iné veci. Dojde mi to vtedy keď už budem mať zbalený kufor a budeme mať stretnutie s ostatnými hráčmi čo pravdepodobne pojdeme z PKR spolu. Určite sa tam teším. Vidiet to všetko naživo, stretnúť hviezdy a mať šancu vyhrať Bracelet. Určite budem skúšať kvalifikácie na hlavný main event, to je moj ciel, respektíve jeden z nich. Keď ten postup prišiel veľmi náhle, z ničoho nič, nehrával som priebežné kvalifikácie ako mnohí iní, rovno som kúpil final stage listok za 335 usd a šiel som na to. Bola skvelá štruktúra, bolo 22 hráčov, prvý bral balik do wsop a ďalších 10 malo späť vklad, kedže chýbali ešte dvaja hráčii na to, aby sa vyzbieralo na dva balíky, videl som v tom veľkú výhodu a zabojoval som.

 

11.Ktorá hra ak si spomenieš bola v kvalifikácii pre teba kľúčová?

Kvalifikácia prebiehala zpočiatku otrasne. Začiatočný stack bol 4000. Najprv som hneď vyšiel na 4500 no dostal som AA spravil som re-raise pre flop a dostal jeden call, nízky board, vysoký pot, šli sme all in na flope a chlap mi ukázal set of 8 ,takže moj stack bol 725 a bol som posledný no a to na postup nevyzeralo. Prišli ale hneď dva double upy a bolo dobre, bol som back, potom dlho dlho nič a keď nás bolo 11 a bol som už platený a nemal čo stratit, tak som si povedal, že idem na to, aj keď som bol shortstack na 11-tom mieste. Ale všetko som foldoval, až zrazu mi prišla séria nice hands, dokopy som si našiel 6-krát AA, aj keď tie prvé AA ma stali skoro celý turnaj ale tie ďalšie som všetky vyhral. Potom to bolo celé veľmi rýchle. Do heads upu som sa dostal s chlapíkom, čo hral celý čas dobre, ale v heads upoch si verím a bol som presvedčený že lístok je už moj. Netrvalo ani 5 min a hneď som ho položil.

 

12.Ako prebehla finálová hra?

Dostal som QJ off raisol som si pre flop. Na flop prišlo Q 9 6 betol som celý pot, dostal som reraise, ale cítil som bluff tak som reraisol ,chlap dal all in a tak som bol comitted a nemohol zahodiť, aj keď po celý čas som veril, že som lepší. Chlapík mi ukázal 98 off a potešil som sa, zázrak sa nekonal a lístok je doma.

 

13.Aké sú tvoje ciele na WSOP?

Ciele na WSOP? No nebudem skromný, ba priam naopak, idem to tam vyhrať verím si že može motyka vystreliť a na slovensko donesiem bracelet Nuž a pokúsim sa kvalifikovať na Hlavný main event, kde to už bude iná káva. Keby som na ňom bol platený tak by to bol veľký úspech, nie len moj ale celoslovenský. A samozrejme cieľom je vyradiť niektorého známeho hráča, čo by bolo ale možné asi len na hlavnom main evente, takže sa tam musím dostať. (smiech)

 

14.Máš obľúbeného pokrového hráča?

Tak moj prvý obľúbený hráč bol samozrejme Gus Hansen, neskor Daniel Negreanu a pozdáva sa mi aj Esfandiari a Huk Seed, tých by som chcel strašne stretnúť. Nuž a najnepríjemnejši je určite Helmuth ten chlap bol dobrý pred 15 rokmi a myslí si že je dobrý aj teraz, ale momentálne nestíha s chlapcami ako su Dwan a Ivey, alebo veľká časť agresívnych online hráčov, ktorý hrajú iný poker ako sa hral kedysi. Moj sen je vyradiť na main evente práve jeho. Hra ako totálny koren momentálne.

 
15.Vieš si predstaviť, žeby si sa pokrom živil?

Vedel by som si predstaviť, žeby som sa pokrom živil. To určite. Poker ma baví, páči sa mi myšlienka, žeby som si bol sám sebe pánom, robil kedy sa mi zachce aj keď viem, že to musí byť niekedy drina hrať vtedy, keď sa vobec nedarí a je veľký downswing, určite to nie je med lizat. Príjem nie je stabilný a niektoré mesiace by mohli kľudne byť stratové, ale určite by som to vyskúšal. Musím si však najprv nahrať pekný bankroll.

 
16.Čo chceš ešte v pokri dokázať a aký je tvoj pokrový sen?

Sen ako každého hráča je vyhrať main event na wsop, bohvie, či sa k tomu niekedy aspon priblížim. Ďalej účasti úspešné na WPT, EPT... proste niečo vyhrať, aby každý vedel kto som a aby ma uznávali ako dobrého hráča. Spokojný budem samozrejme nadmieru aj s tým, keď sa dokážem pokrom uživiť tak, aby som si mohol dopriat dobrý štandard.

 

Mimochodom "zozo32" celkovo vyhral v herni PKR dokopy viac než 16 000 USD a momentálne kraľuje na 6.mieste svetového rangingu MTT a jeho ROI je 28%.

 

Autor: Hudy


 

TOPlist

Kontakt

Allinpokerclub

Demjata

            TABUĽKA

               ročná

 

 
 Meno
 T.
B.
1.
KUMI
2
10
2.
Bubli
1
9
3.
Hudy
2
9
4.
Adam
2
9
5.
Joži
1
7
6.
Matúš
1
6
7.
Tono
1
3
8.
Stanki
2
3
9.
Zajac
1
2
10.
Matuchoo
1
1